Gd1992 aynen bizim oğlan gibi. 36. Haftadayiz. Totosunu ve sirtini görüyoruz. Nescafe, kola, cikolata,visne suyu, meyveli maden suyu ,doğal meyvelernne varsa yedim
Ama yine de gostermedi😄 elimde sadece kafatasi fotografi. Doktor saçını gösterdi diye tarak aldım elimde bir tarak sevecegim😂😂