maggie Nar mevsimi gelince hamileler hep tedirgin oluyor nar yemeye ben de tedirginim yenmeli mi yenmemeli mi leke olur diyorlar ama 🙄
aydinaleyna61 maggie ben kendim ayıklayıp yiyorum kendi fikrimce biraz bana batıl inanç gibi geliyor bu durumlar.
1PrensAnnesi maggie evet oğlumun alnı ensesi yüzü leke hep evet geçicek biliyorum ama 3 yaşında hala belirgin 🙂 ne yazık ki doğru yani çok nar yemiştim bunda da suyunu içiyorum elime bile almam
1PrensAnnesi maggie cnm şuda var çok canın istersede biri ayıklasın kaşıkla ye sıçramasın sana bişi olmaz
Livaaa Yok arkadaşlar , benim kadar nar yiyen yoktur herhalde, kızımda da hep yedim maşallah ay gibi kızım. Oğluma hamileyim yine deli gibi yiyorum 😅😅
Ipek0z maggie eğer öyleyse yandım 😅 her gün nar yiyorum bağışıklığı güçlendirdiği virüslerden koruduğu için😅😅
Myssr maggie hamileler icin faydali bi besn ayrixa hic bir yiyecek dur gidem de bebege leke yapaym mantigina sahip degildir yiyorm ben
Zehra2604 maggie ben doğum yaptım hiçbir leke yok, hamileyken severek yiyordum narı 😅 batıl inanç onlar, kafaya takarsan olur, boşver ne istiyorsa canın ye