Mervediz1 üst üste içme zaten canım , kist oluşumu da yapıyormuş.
Stres yapma demek ki daha zamanı var.Bende 7 ay önce oğlumu kaybettim 32. Haftamda.Bizde 2 ay denedik olmadı, sonra hipertiroidi hastası olduğumu öğrendim ve bu seferde gebe kalmam yasaklandı.Bazen sabretmek gerek sanırım, çok stres yaparsan olacağı varsa da olmaz.Aklından çıkarmaya bak kuzum , inş en kısa sürede Rabbim kucağını doldurur.