Kace Merabalar aranıza yeni katıldım 6 hafta 5 gün deyim kalp atışını duyalıda 3 gün oldu, bu akşam üstü pembemsi bir akıntım oldu acaba normalmi doktora da ulaşamadım.
Oykuaygun Kace bende de oldu doktorum, hemen hastaneye gitmemi söyledi hemen gittim iğne yapıldı, hap verdi. Sende gitmelisin
NazMelis Kace evet doktora gidin önlem olarak progestan başlatıyorlar, kırmızı kan olmadığı sürece aşırı panik yapmayın diyorlar ama önlem almakta fayda var. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻🙏🏻😍
Kace Oykuaygun Tüp bebek tedavisi görmüştüm progestan ve iğne okarakta prolutex kullanıyorduk iletişime geçtik normal dediler İnşallah sıkıntı olmaz