Mybabyizmir ilk dogumumu orda yapmıştım postu görünce yazmak istedim ben gittiğimde pandemi yoktu kızım 14 aylık doktorum Süleyman öztürk ve bence çok iyi bir doktor şu an başka ilde başka bir doktora gidiyorum oda iyi ama Süleyman beyi tercih ederdim ordan taşındık ben çok memnun kaldım ilgili ve gerçekten bilgili bir insan riskli geblik vs varsa kesinlikle tavsiye ederim hastane olarak dasezeryan oldum hemşirelere memnun kalmıştım kuzum sarılık oldu hastanede kaldık çocuk bölümüne geçtik 1 gün sonra ordan pek memnun kalmadım zaten dogum sonrası da çocuk doktoru olarak orayı tercih etmedim