Betzm Nasılsınız ben sezeryan olacagım için biraz erken dogum yapacagım cok hareketli sürekli yatmak istiyorum bir yaşında bebegim var tempolu geçiyor hazırlıklar tamam ikinci kız olacağı için fazla bişey almadım 😊
Duru999 Betzm Allahin izniyle sag salim gelsin. Allaha sukur bu gun 32 hafta olduk.siz kac haftasiniz? Kac haftada sezeryan olucaksiniz?
Bgmky Betzm 31+4 deyiz bizde. Kilomuz biraz fazla 2100 gram olmuş ve baş ölçümü 4 hafta ileride. Bize de böyle giderse sezaryen yolu görünüyor 🙄
Narin1 Betzm valla sürekli yatmak istiyorum mide yanması falan oluyor ama yine de şükürler olsun bebeğimin canı sağolsun 🥰
Sinemarslannnn Ben de 32+3 oldum bu hafta zor başladı wallahi hareketleri de az sanki bugün nst ye girdim doktor iyi diyor ama ben çok hissedemiyorum
Sdymzlm Bende 32+1′im. Doğumla ilgili henüz doktor bişey demedi ama nst ye girmeye başladım. Bebeğim daha dönmemiş, böyle giderse sezeryan gibi duruyor.
RSabinaa1 Bizde 32+2deyik şuan. Çok çok şükür şuan her şey qayet iyi. Bizde kendimizi normal doğuma odakladık🙏🏻 Allahin iznile inşallah hepimiz sag salim kavuşuruz yavru kuşlarımıza😍🙏🏻
Betulll11 32+2yiz daha doğumla ilgili hiç konuşmadık doktorumla. Ama bebek dönmüş bazen yere eğilince filan zor kalkıyorum karnım kasılıyor.