Birdemetanneadayi Allah bağıslasın canım, güle güle buyut yavrunu🤍 Bende 16 gün knce genel anesteziyle dogum yaptım ama ne sonda çıkışında acıyı hatirlıyorum, ne karnıma bastırdıklarında acı hissettigimi hiç canım yanmamistı çok şükür hatırladiğım tek acı gaz sancısından karnımın acısı. Mama konusundada bencede kimse dinlenmemeli ben insanları dinlediğim icin mama vermek istemedim oğlum sarılik oldu bir gün hastane kaldık, çok şükür şimdi iyiyiz🙂