caglanurr Doğuma 20 gün veya daha az kaldı ama ben hediyelik hiç birşey yaptıramadım instagramda kapıda ödemeli hiç bir yer Yok dolandırılmakta istemiyorum bana güvenilir link atarmısınız
Makbuleuysl caglanurr bende bugün sipariş verdim iki hafta var doğumuma magnet ve çikolata siparişi verdim. İnstagram hesap adı dokme çikolata bi bakın isterseniz
Beyzabyk caglanurr ben gitti gidiyordan yaptırdım satıcı çok ilgiliydi birebir herşeyiyle ilgilendi diğer yerlere göre yaptırdığım ürün baya uygundu fiyat olarak hem güvenli bir site hemde çabuk teslim edildi aciliyetinide soruyor satıcı https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/kokulu-tas-fil-magnet-bebek-dogum-baby-shower_pdp_596617740
Kevser25 caglanurr omay_makrome sayfasına bakabilirsin hediyelik olarak anahtarlık yapıyor ama ben kapı süsümü yaptırdım hiç bi sıkıntı yaşamadım
Makbuleuysl caglanurr evet kapıda ödemeli 100 adet çikolata 50 adet açacak magnet 240 tl fiyat verdiler baya bi siteden fiyat aldım 300 diyen bile vardı uygun ve güvenilir geldi bakalım cuma gününe elimde olurmuş
caglanurr Makbuleuysl evet şimdi gördüm ama ben açacak magnet değilde aynalı istiyorum orda Yok ay kafayı yicem kaç gündür bulamadım 😭😭😭
nazeninhanim caglanurr yanlış anlamada magnet bence çok enteresan bir hediye🤭🤭 anahtarlık tohumlu kalem gibi hediyeler bana daha doğal geliyor. Yakının dışında kim niçin buzdolabına bebeğinin doğum hediyesini yapıştırsın ki bunu bi düşün ama bana kızma😀🤩🤩
Makbuleuysl nazeninhanim bence de haklısınız bende magnet yaptırdım açacak olarak ama 50 adet aileme arkadaşlarıma hatıra kalsın diye zaten covid den ötürü kimse gelemicek en azından yakın çevreme hatıra kalsın dedim. Yoksa farklı şeyler yaptırmak bana da mantıklı geliyo
caglanurr nazeninhanim Yok canım estagfirullah zaten sadece annemler teyzem yiğenlerim kayınvalidemler için yaptıracaktım 20 adet yani oda kokusu felanda sordum ama çok pahalı diye onlara giremiyorum fazla
nazeninhanim caglanurr halin varsa kendin süs jel mum da yapabilirsin o da çok zevkli oluyor :) maliyeti 50 lirayı bulmamıştı ben evde nişanımda 50 tane yapmıştım, bebekler içinde dağıtılıyor hediyelik
Selin59 caglanurr ben kapıda ödemeli olarak yaptırdım magnet canım.. üstelik 1₺ kampanya hala devam ediyor verdiğim para helal olsun çok beğendim
050521 https://www.laresparty.com/Canım ben buranın İnstagram sitesinden yaptırdım gazoz soda kapağı açacağı yaptırdım çokta memnun kaldım https://imgyukle.com/i/IbZJw8 https://imgyukle.com/i/IbZyDo
gizemonerr caglanurr dokmecikolata İnstagram dan bakın isterseniz kapıda ödeme var, 2 iş günü içinde elime ulaştı, çokta beğendim 🤗
Mervetekmn gizemonerr çikolatasının tadı nasıl bende takıp edıyorum orayı ama cıkolata tadına emın olamadım