Zeynepalya34 7+3 haftalik hamileyim oturup kalkarken sol tarafimda sertlik hissediyorum bu bebek sol tarafta mi demek oluyor bebeğin cinsiyetiyle ilgili olabilir mi
S_S Zeynepalya34 ben şuan 16haftalığım ben bıle hıssetmıyorum bebegı sağdamı soldamı 😁 daha durun destur 7haftalık bebegın nasıl sagda solda oldugunu anlıyorsunuz şaşırıyorum doğrusu 🙄 herşeyin bi zamanı var. 7haftalık bebek asla hıssedılmez sagda yada solda olup olmadıgı anlaşılmaz daha kalp atışları bıle yenı oluşmuş ztn
Zeynepalya34 S_S bebegi hissediyorum demedim ki canim sadece sertlik hissediyorum bunun ne oldugunu sordum
Drnzgn Bende 7 haftada sertlik hissetmiştim ayriyetten karnım seyrimişti şimdi 21 haftadayim ve kızım olacak çok çukur 🥰
Fatma12345 Bende 10 haftalık oldum benimde yaklaşık iki haftadir sol tarafımda ağrı var sertlesme gibi doktorumda muayne ederken hep sol kasigimdan bakıyor demekki orda saklanıyor 😂😂