Merhaba kızlar lütfen beni dinleyin . Ben dun covid oldugumu ogrendim gebeyim şok korkuyorum ama baska korkularım da var Ailem annem babam kardeslerim onlar bana bakıyorlar ve ben öok çok korkuyorum kayın babam da kovid oldu ve suan yogun bakımda durumu hiç iyi degil . Biz anladık ki herşey saglıkmıs Allahım kımseye yasatmasın nolur evlerinizden çıkmayın ilaç kullanamıyoruz biz ailenizi düşünün onlarda misafir kabul etmesinler nasıl bulastgı anlasılmıyor 😭 canınızın kymetini bilin ve evden çıkmayın Rabbim bebeklerimizi bize bagıslasın Allah’ım bizi onları ailemizi korsun kızlar dua edin bize ne olur bu hastalık çok kötu özleler bile kabul etmiyor para bile işe yaramıyor bize dua edermisiniz nolur 🤲🏻 Nolur evde kalın