HappyMom bende kabus gördüm sağlık ocağına gidiyorum kan vermek için kanamam. Olmuş çünkü k yüzden idrar tahlili istiyorlar lavaboya geciyorm idrarımı yaparken suyum geliyor öyle bir bagiryorum ki ama sesim gram çıkmıyor çok korkuyordum bebeğe bişey oldu mu diycem kimse duymuyor beni kapıyı acamiyorm yerde sürüne sürüne açtım kapıyı annem de diyor ki sakin sesini çıkarma zaten ses yok 😅neyi cikarcam neyse doğum yapiyorm cocuguda kucağıma veriyolar 😍