Nurunsl
NeslihannK
Canım benim bebişi emzirdigim için şuan buzluğa atmıyorum dolabin alt kısmina koyuyorum şimdilik. Bir biberonum var kullanmadığim sağdıgimı ona döküyorum 2 saatte bir geceleri ondan chiconun anne gögsüne uyumlu bebeğimde meme reddi yaşamamak icin bir biberonu var onu aldım kullaniyorum ona koyuyorum sağdığım sütün 50 ccsini su kaynatıp biberonu suyun içine bir uç dakika bekletip alıp içiriyorum. Tabiki fazla sağmak istersen süt poşetleri var sağip ona koyup buzluga at benmari usulu ısıt, bir tencereyi su doldur üzerine kase koy süt poşetindeki sütü poşetten çikar ona koy erimesini bekle eriyince dök biberona içir🙂