Seda34 Selam kızlar bebeklerinize hangi marka şampuan yağ losyon pişik kremi deterjan aldınız önerileriniz neler
EdaMesut Seda34 losyonunu,şampuan ve diğer tüm bakım ürünlerini chicco’dan aldım. Yegenimdede bu markayı kullandık ablam çok memnundu. Hala onu kullanıyor. Bende kızlarıma bu marka hazırladım. Fakat deterjan henüz erken bir tercihim yok.
Oykubrkn Seda34 unibaby sıvı deterjan ve yumuşatıcı Sebamed bebek yağ,şampuan ve vücut losyonu Sudocrem pişik kremi
Zeynocannn Seda34 Şampuanı ve Islak Mendilleri Unibaby, Pişik kremini Desitin, Deterjan Baby&Me Sıvı aldım.
Sedaby Sampuan bunchen aldim, dalinde sivi detarjan ve yumusatici indirimdeydi ikiliyi 20tl ye aldim☺ Birde yedek unibaby nin sivi deterjani ve abc nin bebek yumusaticisni aldim. Pisik kremi icin sudocrem kullanmami tavsiye etti eczacim. Onu da aldim insallah saglikla kullanmayi nasip eder allah
Oykubrkn Sedaby ya canım bende ilk başta tüm giysilerini dalin yumuşatıcıyla yıkamıştım çok parfümlü kokulu bebeğe zararı olabileceğini düşündüm ve unibaby alıp tekrardan yıkadım diğer koku gitsin diye alerjisi olur hasta ederim çocuğu doğar doğmaz diye korktum
Ozak Pişik kremi olarak sudocrem alacagim burada ve cevremde çok tavsiye edildi Deterjan olarak hacı şakir granül almayı düşünüyorum ama roxy de gönlüm kayıyor 😁 Şampuan ve yağını unibayb alacağım Bezini de sleppy yada komili olarak düşünüyoruz
Alpereninannesi Ozak haci sakir 20 roxy 10 lira.ayni sabun kullananlarin dedigine gore.bence roxy al yari fiyatina
Gozdealpu Ozak sleepy in merhaba bebek setini aldım içinde 1-2 numara ıslal mendil alt açma örtüsü vs var. Hepsiburadadan aldım ama carrefoursada da gördüm
Ozak Alpereninannesi evet ama roxy 800 yada 900 grami o fiyat hacı şakir 1.5 kilo fiyatlari yakın birbirine😊 totale vurunca bir farklılık yok
Gozdealpu Ben sebamed yenidoğan. Unibaby yenidoğan saç ve vücut şampuanı aldım. Üstüne Johnsons baby setini aldım. İçinde şampuan bebe yağı ve ıslak mendili var. Olive in bebe sabunu var. Deterjan olarak elimde olive in granülü var. Buradaki yorumlarda roxy gördüm ve aldım. Ama üstünde bebek çamaşırları ve tüller için yazıyor acaba yanlış mı aldım. Pişik kremini annemin de bize kullandığı el yapımı eczane ürünü alacağım. Bebe yağı var losyon almalı mıyım bilmiyorum. Pudra iyi değil diyorlar almadım.
DilekAlkanat Sampuan ve yag uni baby Granul deterjan dalin Sivi detercan ve yumusatici uni baby Pisik kremi sudocrem ve baby me Bez sleepy Ben altini ilk uc pamuk ve su ile temizlemeyi dusunuyorum islak mendil aldim ama misafirlikte kullanmak icin onuda sleepy pamuk saf su olanini aldim yenidoganlara ozel.
EsraifciUur Ben Sebamed'in banyo köpüğü hariç bütün ürünlerini aldım😍 Şampuanı, pişik kremi, bebek yağını v.s ablam yigenımde kullandı ve cok memnun kaldı. Çamasırları içind unibaby sıvı aldım. Yumusatıcı almayın derim kokusu bebeklerde alerjiye sebebiyet veriyor.
Ayaylin Sababamed aldım ben daha kullanmadım ama genel yorumlara göre aldım 29 haftalığım inşallah nasip olursa doğumdan sonra kullanacağım😚
Lily Burts bees bebek şampuanı Penaten pişik kremi Babe losyon Hacışakir sabun tozu Bunları kullanıcaz allah nasip ederse😊
FeriDEniz Seda34 johnson baby aldım. Hepsini de küçük boy aldım. Birkaç aylık bebeği olan arkadaşım üç kez marka değiştirmek zorunda kaldıklarını söyledi bebeğe alerji yaptığı için. O yüzden bi sete bi ton para vermek yerine her birini denemelik boy aldım. Memnun kalırsam devam edeceğim. Sorun yaşarsam en azından büyük boy aldım kullanamıyorum diye içim acımaz ve para boşuna gitmemiş olur.