1PrensAnnesi MerveBier çok normal akıntı sorunu yaşaman gebelikte hep olur dahada artacak ilerleyen haftalarda ben 31 haftadayım çok arttı.. kötü kokulu yeşil renk olursa doktora söyleyin o enfeksiyon belirtisi
Ceylin MerveBier çok fazla tuvalete çıkıyormusun. Ben ne kadar temizleyip kurulasamda ıslaklık oluyor sonrasında. Yarım saatte bir wc deyim. Bazen daha sık. Ne kadar kuru kalabilir ki. Günümün çoğu orda geçiyor. 😂😂😂 sık iç çamaşırı değişmek gerek işte.
Tugcee Mervişimm 😘 korkma bebeğim yarın doktora sorarsın buraya katılmanda iyi oldu her konuda bılgı akısı saglanıyor her dakıka herkesın aynı olmasada hamılelıgı bazen aynı şeyleri yaşıyoruz
Miss_gonca Ben 32. Haftadaym suyun geldi die çok korkuyorm sürekli bi ıslaklık var dr baktı deil dedi bu son 2 günde yine arttı