Ezzo Sleepy 2 numara kullanan var mı? Bedeni çok küçük diye okudum 210 lu paket alsam fazla mı gelir acaba?
Mom092 Ezzo sleepynin merhaba bebek seti var onu al dene 1 ve 2 numarasida mevcut icerisinde 20 şer tane denersin elinde patlamamis olur hem cok pahali degil hemde icerisinde bebek bakim ortusunden tut islak mendiline kdar çıkıyor
yumukeller Ezzo ben başlangıçta 1numara 210 lu aldım kızım bugün 40 günlük oldu ve yeni bitti 3400 doğdu şuan 4150 kilosu. 1numara elimde olsa yine olurdu. Yeni aldiklarimi 2numara aldım şuan için iyi ama doğum anı için büyük olurdu
Drn-Brc Ezzo ben aldım 210lu 2 numara sonra etrafımda doğum yapıp elinde kalan bir sürü kişi oldu onlarda verdi 80li 1 numara almıştım ikisi de çok küçük geldi gözüme
Ezzo Oykuaygun Prima 1 numara var 70 tane ama ilk bebeğim olacak inşallah ne kadar gider kestiremiyorum tabi
Ezzo yumukeller kayınvalidem Prima almış 70 tane yenidoğan o bitince 2 numara iyi olur gibi düşünmüştüm
yumukeller Ezzo 70 taneyi 1hafta 10 güne bitirirsin ilk haftasında bayağı gidiyor bez. 2numara sleepy büyük doğum kilosuna da bakarsın gene ama 4un üstünde değilse boşuna 2alma bence çok büyük olur bukezde
Oykuaygun Ezzo kilosuna göre değişir tabi ama genelde anneler 100 tane falan kullanıyoruz diyorlar. Başlarda bebek içini temizliyormuş günde 10 defa alt temizledikleri oluyormuş
Ezzo Mom092 dediğiniz gibi merhaba paketinden aldım bebeğe de uyarsa bir sonraki indirimde toplu alırım artık :)
Mom092 Ezzo insallaah canim iyi yapmissin denemis olursun hem bebegine uyar mi uymaz mi ona gore devam edersin 🤗