Alaz13 ben çekiyorum. 13 haftalık hamileyim. Sanırım çürük var. 1 hafta snr dr gidicem.
Karanfil koydum, sarımsak ezdim koydum. Tuzlu su ile gargara yaptım. Dua okuyorum. 9. Haftadan beri dayanıyorum. Hergün ağrıyor. Çok uykusuz kaldığım günler oldu. Hala ara ara uykumdan uyandırır ağrı beni. 😔
Senin az kalmış biraz daha dayan bence. Dr. larda 2. Trimester de bakıyor diye biliyorum.
Tekrar geçmiş olsun 😔