1453123S2 Merhaba hanımlar adetime göre 7 haftanın ortasındayım ama ultrasonda 5+2 cıktı bir geriden gelme söz konusu kesemi gördüm doktor 2 hafya sonra gel dedi düşük riski varnış progestan verdi be yapacağım
sehrengiz_8 1453123S2 ilk ultrasonunuz neydi yoksa ilk defa mı gittiniz eğer ilk defa gitti iseniz geç döllenmedir ancak ikinci veya üçüncü kontrol ise aynı durum bende de oldu maalesef kürtajla sonuçlandı
34_21_23 İlk haftalarda geriden gelme olmaz geç döllenme olur.. gayet normal birşey. Düşük tehlikesiyle Alakası yok. İlacınızı kullananın allah kucağınıza almayı nasip etsin 🌺
34_21_23 1453123S2 görürsünüz. Benim 4 hafta fark var adet tarihiyle. Bu sadece geç yumurtlamanızla alakalı bir durum.. gelişmeyle hiç bir alakası yok.
1453123S2 sehrengiz_8 gittim iki hafta önce canım betam 1260 çıktı bu betaya göre görünmemesi normal dedi 4 defa beta yaptım düzenli yükseldi 2 hafta sonra gel demişti dün gittim keseyi gördük yenice