Kızlar merhabalar şu anda 16+3 haftalık hamileyim 12 haftalık iken perinatoloji uzmanı doktorum kız dedi 15 haftalıkken devlet hastanesi doktoru da kız dedi bugün başka bir doktora gittim kendi doktoruma gidemedim o da arkadan kıza benziyor ama önden erkeğe dedi belki kordondur dedi sonra biraz daha bekleyin dedi