Benimde normalde 11 gün vardı fakat geçen haftaki muayenemizde normal doğum yapamayacağım ortaya çıkınca 11.11.2020’de planlandı doğumum. Hem çok heyecanlıyım kucağıma alacağın kızımı hem de biraz buruğum. Hiç aklımın ucundan geçmeyen sezeryana yöneldiğim için. Ama her ikisi de bana Ahsen Nisa’mı getirecek. En önemlisi bu sanırım. 🌸❤️🥰🤗