Attent Durdane_acar bazen geç hisedilebiliyor canım bende 17 haftamda his ettim dün doktorum dedi eğer bebek anne karnında yerini severse erken oynar dedu
cgla29ony Ayy postu görünce hemen geldim bende 20.haftamin içindeyim normalde hissederdim ama dünden beri doğru düzgün hissetmedim diyebilirim. Çok korkuyorum bende ayrıca aşırı kasılıyorum benide bilgilendirir misiniz yaa 😔
Durdane_acar cgla29ony canım üzülme bence öyle şeyler olur ben daha hiç hissetmedim mesela 22 haftalık olduğum halde sen yine erkenden hissetmişsin 😊
cgla29ony Durdane_acar çok korkuyorum yaa böyle bı kaç hareket ederdi hafif hafif. Ama 3 gündür doğru düzgün hissedemedim desem yeridir o hissettiklerimde gazmi bebe mi bilemiyorum 😓 çocuk doğana kadar delirmesem yeridir 😱🤷
Seyma27 1maviyol benim de kızım olacak 18haftalikken hissettim ilk gebeligim daha sonra 20den sonra her gün oynama ya başladı 🌸🤲🐣
1maviyol Seyma27 ne güzel erken hissetmişsiniz😍benim de oğlum olacak inşallah şuan 19+3 üz 16 haftadan beri hergün hissediyorum hatta dün en kuvvetli tekmesini attı çokk güzel bi duygu
Seyma27 1maviyol maşallah ❤️bende hep elim karnimda tekme atsın diye bekliyorum okadar güzel bir duygu ki Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🤲❤️❤️❤️
Durdane_acar cgla29ony bu kadar sıkıntı edip üzüleceğine bi doktora git onlar zaten sana bilgi verirler