Matmazella Eşime bugün tomografi çekildi ve sadece aşırı terleme şikayetiyle gitmişti %90 pozitif demişler eşim evimizde durumu çok iyi ayakta ve izole durumda 3 yaşında kızım var ve bende hamileyim ben de hafif öksürük var yarın teste gidicem ama kızım için korkuyorum bizim gibi olan var mı küçük çocuktan uzak durmam mümkün değil bilmiyor anlayacağı gibi anlatıyorum tamam annecim deyip birazdan sarılıp öpmek istiyor beni babasını diğer odada görmüyor o konuda sıkıntım yok ama bu süreci bizim gibi yaşayan var mı lütfen yardımcı olun🙏🏻
Muvahhide2 Matmazella eşimin ateşi var şimdi oda hastaneye gidicek benim de 1 buçuk yaşında kızım var ben gayet iyiyim ama korkuyorum açıkçası hem hamile olduğum için hemde küçük çocupum için Allah ım muhafaza etsin
Betzm Matmazella cocuklar emin ol ayakta ve rahat geçiriyorlar ben eşim pozitifti hastanede hep birlikte kaldık maşallah bin şükür kızım dirençliydi bişey olmadı bir gece cok ateşi çıktı parol verdim oda diştenmiş siz size daha cok dikkat edin
EsraUmt Matmazella çok geçmiş olsun size ve ailenize yani güvenebileceğiniz birine bırakırsanız daha sağlıklı olur iyileşene kadar
Eczmery123 Çocuklarda Covid grip gibi oluyor en fazla. Ama evde kalmalısınız,taşıyıcı olabilir. Bence annesinden ayrı kalırsa yaşayabileceği stres, Covid’den daha büyük zarar verir çocuğa.
Matmazella Eczmery123 evdeyiz zaten bizde kızımla ben vakit geçiriyorum elim odasında izole kızımı da bırakacağım kimse yok şuan annemler de pozitifti ve çok ağır geçirdiler hastanede tedavi oldular daha yeni çıktılar kayınvalidem alt katta eltim de öyle gel sen bizde kal dediler yok belki taşıyoruzdur dedim kızımı da göndermiyorum ama çok sıkılıyor evimiz bahçeli hergün babanesine iner bahçede dolaşırlardı zor bi süreç olacak bizim için dua edin lütfen🌸
Matmazella Muvahhide2 eşimin ateşi ağrısı öksürüğü hiç birşeyi yoktu 3 gündür sabah sırılsıklam uyanıyordu ter boşanıyordu kafamdan diyordu bu şikayetle gitmiş ve tomografiyi görene kadar doktor odayı boşaltın pozitif hasta var demiş beni aradı tedbir al eve geliyorum dedi çok üzüldüm ben iyiyim birşeyim yok şükür eşimde iyi ayakta atlatacak gibi duruyor şimdilik inşallah sizde kolay atlatırsınız 🌸
Matmazella Betzm 🙏🏻Çok sağolun içimi rahatlattınız kaynım almış plastik tabak bardak felan sakın odasından birşey çıkarma abim bunla ver yemeği dedi öyle yapıyorum çok dikkat ediyorum lavabolarımız felan ayrı inşallah bu şekilde biter gider ama bende test versem mi diye düşünüyorum
Betzm Matmazella test tabiki ver ben pozitif oldum ertesi gün eşim hafif öksürdü hemen gönderdim oda pozitifti ama ben öyle plastik tabak vs kullanmadım hijyene cok dikkat ettim makinaya sirke ve domestos koydum
Matmazella EsraUmt annemler hastaneden dün çıktı onlarda pozitifti 10 gün ağır tedavi gördüler ve 15 gün daha dikkat edin gelen giden olmasın demiş doktor yoksa beni aramayacağı tek yer anneannesi ve dedesinin yanıydı babanesi de alt katımızda oturuyor ama orda sürekli eve inip çıkmak ister bırakamam oraya da mecbur bizimle kalıcak😌
Matmazella Betzm eşimin odasından peçete dahi çıkmıyor dışarı. Bende yarın gidio test yaptırayım diyorum bi belirtim yok şuan ama duyduğumdan bu yana heryerim ağrıyor bi kaç defa öksürdüm felan