Bende de maalesef çıktı gebelik şekeri hemde baya yüksek açlık 115 tokluk 207 çıktı iyiki yaptırmışım diyorum çünkü şeker hem bebek hem anne için büyük riskmiş erken Doğum gebelik zehirlenmesi bebekte solunum yetmezliği gibi komplikasyonlara neden oluyormuş şimdi diyet yapıyorum biraz zor gibigeliyor ama prensesim için her şeye değer o sağlıklı olsun yeter ben gerekirse ömür boyu diyet yaparım