Merhaba kızlar suan 36.haftlagim hamileliğimin 5.ayindan beri gogusmun altinda şiddetli batma yanma nasil anlatsam tarif edemiyorum ama sadece yasayan bilir sabah gozumu aciyorum aksam yatana kadar hatta bazen gece uykularimda da devam ediyor cok kotu bir aci oturdugum zaman uzun sure oturamıyorum hep yatmak istiyorum gerci yine geçmiyor ama en azindan hafifliyor bu sorunu yasayan varmi acaba cozum vs bilen varsa yazsin lütfen