Herbisey Kızlar bu ay ovulasyon denedim çok umutluydum hemde coooookkkk😔 yumurtlama günümün 9.günü adetime de 2 gün kaldı erken gebelik testi yapıyım varsa çıkar dedim malesef çıkmadı 😔😔 siz yumurtlama gününüzün kaçıncı gunu test yaptınız?