Ben bir kez devlete gittim ultrasona bakmak istediğimde beni duvara dön diye uyardı gerçekten çok ağırıma gitmişti, çok kabalar. Yani bir anne bebeğine bakmak isteyemez mi, neden baktırmıyorsunuz bir anlat gerekçe ne, bilgi vermiyor etmiyor yanındaki asistana birşeyler söylüyor hastayı takmıyor. Allah bazı doktorların eline düşürmesin,işini sevmeyen sadece para için yapan kimse saygı duymuyorum . Kalktığım gibi çıkmıştım odadan söylediği hiçbir şeyi dinlemeden. Allah imkan verdikçe de gitmem gebelikle alakalı bir doktora