
Selam kızlar 🙋🏾♀️ sabah 8.30 gibi aldım kucağıma oğluşumu.. İkinci gebeliğim ve sezeryan doğumla dünyaya getirdim.. uzun uzun yazmayı sevmiyorum sadece diyeceğim tek sey ilk sezeryanimdan daha rahat geçti çok şükür.. Hiç korkmayın ilk ayağa kalktiktan sonra rahatliyosunuz.. Ameliyat anında hepinize bolca dua ettim 🤲sizleride hayırlısıyla happy kidse bekliyoruuummm..😊 Allaha emanet olun canlar🌸🙏🏻