Zehram ne iyi insansın Allah yavrunu bağışlasın inşallah canım 🌷🌸🥰. Doğumumda yanımda kimse olamıcak pandemiden dolayı bende asker eşiyim 30 gün eşim izne ayrılıp eşimle bakıcaz sadece ikimizde tecrübesiziz o yüzden endişelerim oluyo acaba çocuğuma yetebilir miyim napıcam uykusuzlukla başedip bebeğime yetebilir miyim diyorum bazen, Allah kimseyi çaresiz bırakmasın