Busra3428 Kızlar bu gün kontrole gittim 40+3 üm ama hiç bir belirtim yok doktorum propess uygularız dedi
Busra3428 zeyzey95 doktorum bekleyede biliriz dedi ama ben beklemeyelim dedim 😂 her gün biraz daha tehlike
zeyzey95 Busra3428 aynen benimki de 41 e kadar bekliyorum dedi ama pazartesi randevu var beklemeyelim diycem her gün ya bişey olursa diye ödüm kopuyor
Busra3428 zeyzey95 evet gerçekten aynı durumdayız allahım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😊