Mervensari Karnım çok ağrıyor adet olmadan önce ağrı çekeriz ya aynı öyle her an kan boşalacak sanki yaşayanlar
Cnsuyakan Mervensari cnm o adet ağrısı gibi ağrı 33. Haftada başladı bende doktora gittim ki sancılarım çıktı rahim agzimi bile kisaltmis baya sancı cekmissin sen dedi yatış verdi serum iğne ilac derken geçti şükür şuan 35+2 yiz o ağrı yok yani o ağrı sancı oluyormuş
Fatihinannesiii Bende 36+2 haftalık hamileyim benim de aynı bel ağrısı şeklinde oluyor adet olacakmışım gibi hissediyorum, karnımda da kabızlık sorunum olduğu için ağrı oluyor :((