Merve95merve Ben bugun sipariş verdim 2960 liraya düşmüştü bunların modelleri varmı acaba kullananlar memnunmusunuz
Matildaa Merve95merve bende var canım ama sanki fazla kullanılmıyor. Çünkü iki ay sonra bebeği ağzı aşağı falan yatırmak ve ilgilenmek gerekiyor boynu güçlensin diye
symslmz Ben de mamaroo 2.0 var arkadasım kullanmıştı elim ayağım oldu demişti şimdi ben kullanıcam Allahın izniyle
Breezy Merve95merve ben değişik diye biliyorum. 4.0 olanları en çok tercih edilen ve en çok özellikli demişti bana arkadaşım.