Helifs Kızlar iki haftadır tansiyon problemim var 34 hafta olduk . Ama tansiyonum bi inip cıkıyor alfamed içmeme rağmen peotein kaçağı falan yok birde gelişim gerliği basladı karın cevresinde yeni kilosuda 2060 . Yaşayan var mı ne yapabılırım