Şimdi Doktordan geldim 12+5 haftalığız normalde 16 haftalıkken söyleyecekti cinsiyetini ama şimdi dediki kıza benziyor erkek dese anlardım erkek kendini erken gösteriyor kız diyince şaşırdım kesin değil dedi ama bilmiyorum sizce değişirmi başına gelen varmı?