Humeyra27 40+4 günlük olduk hala tık yok,çok tedirginim doktor bir sıkıntı yok suyu falan iyi dedi ama neden böyle oldu ki …🤔
Boncuklu_23 Humeyra27 ayniyız 40+4 bel agrım çok oluyor onun haricinde bisey yok pazartesi yatışım yapılacak ya normal ya sezeryan olacak
Humeyra27 Bahartesi hala gelmedi bekliyorum işte normal doğumu çok istediğim için valla yoksa iyice agirlastim geceleri uyuyamıyorum bile 🤷
Deletedmom95 Humeyra27 4 gün önce sancılarım başladı. Hastane de kaldık bugün taburcu olduk suan daha iyiyiz. Azıcık daha dursun içerde diye uğraşıyoruz 🤭😅