Belkisbelo eşim buralı olduğu için ıstanbuldan kalktım buraya geldim.
Yalan yok devlete gitmedim ama doktorlar yüzünden de şehire kötü bakilmamali diye düşünüyorum.
Eşim memorial urfa yolunda ameliyat oldu hastane pırıl pırıl hizmet harika doktor desen müthişti.
Bende şuan memorial diyarbakır’a gidiyorum evet diğer memorial a göre biraz kalabalık ama hijyenik
Olmasi gerektiği kadar nasıl görmek istersek bence öyle bakarız bu hastane olsun şehir olsun veya doktor olsun.