Canım bende 20. Haftamdayım. 68 le hamile kaldım 66.3 e düştüm ilk haftalarda. Şuan 67.5 im.. 1 kilo 200 gram aldım. Normalde çok çabuk kilo alan bi insanım. Ama şuan aşırı hareketsiz olmama rağmen az alıyorum. Beslenmemi şöyle açıklıym belki denemek istersin. Ben yarım saat 40 dk da bir mutlaka ağzıma bişey atıyorum. Yani sık sık ama az az yiyorum. Kahvaltımı yumurtasız yapmıyorum ,kahvaltı yanında sadece 1 dilim ekmek yiyorum başka öğünlerde ekmek yemiyorum. Öğle yemeği evde akşamdan ne varsa ondan bi tabak yiyorum. Akşamsa eşime koyduğumun yarısını koyuyorum kendime. Ama dediğim gibi 3 ana öğün arasında az az ama sık sık ağzıma bişeyşer atıyorum. Mutlaka 2.5-3 litre su içiyorum.