Pazartesi 12 hafta bitiyor ve ikili teste gireceğim cinsiyet belli olur mu🙈
zezeyyy benim olmuştu 🥰
zezeyyy ben perşembe girdim söylemedi malesef
Nerde yaptirdınız ikili testi
Mavera54_04 devlettemi ozelde mi ? Özelde yaptıysanız fiyat aralıgı nedir acaba