Herkese Merhaba 🙋🏻♀️
Henüz 5+3 haftalık çiçeği burnunda bir anne adayıyım. Geçtiğimiz çarşamba günü ilk kez doktor Randevumuz vardı. Çok gergin ve heyecanlı bekleyişin sonunda doktorumuz iki kesenin birden göründüğünü ve muhtemelen ikiz oldugunu söyledi. Ben tabii böyle bir şey beklemezken gülerken gözümden yaş geldiğimi hatırlıyorum. Çünkü biraz afalladım galiba 😅 çünkü ilk gebeliğim ve endişelendim. Benim gibi çoğul gebelik yaşayan hamişler ya da doğum yapmış olan annelerimiz burada mı ? 🌼 Teşekkür ederim ♥️