Bebislerimiz öyle ama giderek geriler diye aklım cıkıyo tutamadım kendimi ağladım 😢 haftalık kontrole gidiçem ve full yatış verdi stres olursan daha kötü olur sakin olup dediklerimi yapıcaksın dedi bu bebek doğacak merak etme dedi en fazla zayıf olur dedi ama yaşayacak dedi yinede hiç iyi değilim nasıl düzelirim bilmiyorum