Merhaba değerli anneler, riskli bir gebelik geçiriyordum rahim yapısından dolayı çok şükür bugüne kadar geldik. 36 haftalığız , sorum şu olacak bugün kontrolde doktorum bebeğin suyunun azaldığını söyledi ve perinatolok görsün dedi. Sezaryan ile erken doğuma alınabileceğimi söyledi. Bunun bir sınırı var mı bir hafta daha bekleyebilir miyiz ? Başına bu durum gelen var mı acaba?