Arkadaslar Merhaba dun ayrintiliya girdim esimin onde oldugunu soyledi ve iliskiyi yasakladi o neysede bebekte 5-6 mm bobrek genislmesi var dedi bebegim erkek acaba boyle bi durum basina gelen var mi gecici biseymi yoksa ilerlerse tedavi edilebilirmi moralim cok bozuldu