Gulpnr27 canim benimde oldu ilişkiyi ve ağır kaldırmayı biraktim yani dikkat ettim dün yine oldu progestan başladık doktoruna git bazen normal diyorlar benim dün kesemde çok az bi kanama alanı gördü doktorum bende bişey yoktur diye gitmemiştim 6+2 ye kadar bekledim ama pişman oldum dün yine geldi korkma ama dikkat et