Merhabalar kızlar gebeliğin son döneminde olup sürekli uyku hali de olan var mı? Ben 38+3 teyim örneğin geç yatsamda erken yatsamda gündüz geç uyanıyorum kahvaltı yaptıktan sonra bir daha uyuyorum saat 3 4 gibi uyanıyorum bütün günüm bitmiş oluyor normal mı bu durum çok kafama takıldı