Bende noodle değil ama canım cektiğinde ne varsa bir iki tane atıyorum ağzıma. Abartmıyorum sadece abur cuvur eşim yanımda yiyo nefsimi bastırmak adına alıyorum bir iki tane. Canım bi kere de zararlı baska bi şey istemişti onu da yedim (canı ceken olur diye yazmıyım dedim🤭) doktorumda sağlıksız beslenmeyi alıskanlık haline getirmediğin sürece bi sıkıntı olmaz dedi ama seni cok iyi anlıyorum bende vicdan yapıyorum güzel bi şey yediğimde de asırı mutlu oluyorum ama napalım bu da nefis 🤭🤭