bsra216 Kızlar 36+1 deyim kan ilacından dolayı kabızım ve çok afedersiniz ama büyük abdestimi yaparken nefes problemi yaşıyorum ve korkuyorum ıkınamıyorum da acaba bu doğumda da sorun olur mu benim için ya nefes alamazsam da diye çok korkuyorum