Selamun aleykum arkadaslar ben 22 yasindayim daha once bi gebelik gecirdim bebegimin 9 haftalıkken kalbi durdu doktor kromozon bozuklugundan dedi doğsaydi bile down senderomlu olma riski yuksekti dedi bende arastirmama gore ilk gebelikte olan kisilerde 2 ci de olma olasılıği daha yüksekmiş şuan hamileyim 7 haftalik ve cok korkuyorum. Boyle bi durum yaşiyan varsa lutfen bilgilendiri mi beni. Sağlikli gebelik olurmu sizce kizlar dualarinizi bekliyorum lütfen hamile anne adaylari