Kızlar 39+1 im rahimde yumuşama ve açılma var fakat sancım yok doktorum pazartesi yatış yapıp ilaç verecegini söyledi alttan doğumu başlatacak yani. Bu şekilde doğum yapan varmı bu arada aranızda? İlk çocuğum normal doğum bu arada. Bebeğin suyu azaldığı için doğumu başlatacak.