Merhaba hamımlar 13+1 olduk ve neredeyse ilk aydan sonra başlayan ve bitmeyen bir çarpıntı halsizlik sinirlilik durumu söz konusu ancak tesadüfen kendi dr um olmayan şehirdışında olmam nedeniyle bulunduğum ilçede gittiğim bir dr un tavsiyesi ile triodlerime bakıldı değerlerim iyi çıkmayınca dahiliye oradanda endokrine sevk edildim sonucunda da zehirli guatır olduğu çıktı ortaya bu sıkıntıyı yaşayan varmı aranızda