Anne12-3 Kızlar ıkı testımde bhcg degerım 64 çıkmış kızmı erkekmi ben pek anlamıyorum tutan varmı birebir sonuçla?
Deniz-naz Anne12-3 benim 66 erkek dedi doktor ama kesin kız diye hissediyorum neden olduğunu bende bilmiyorum
sennur26 Anne12-3 Bende ikili taramaya girdim ama bişey anlamadım bi bakar mısınız 🥰 https://hizliresim.com/lRMxM9
Sermec27 Anne12-3 anladım canım hakkında hayırlısı olsun bilmiyorum öyle duymuştum ben belki de ilgisi yoktur 🥰
Sermec27 sennur26 sizde o değer gözükmüyor ama troid yüksek cıkmış doktorunuz bir sey dedi mi bunun hakkında
sennur26 Sermec27 evet ilk tahlil verdiğimde de değer böyle çıkmıştı. Dahiliyeye gittim orda da tahlil yaptılar 2.30 çıktı doktor hap kullanmamıza gerek yok dedi ama galiba tekrar yükselmiş. Pazartesi başka dahiliye doktoruna görünücem
Sahikakok Sermec27 valla keşke benimde tiroitim bu kadar cıksa ben hamile kalmadan önce zaten tiroit hastasıydım şuan tiroitim 17 cıkıyor cok korkuyom ilacın dozunu yükselttiler kullanıyorum bakalım nolcak