Anneler size bir sorum var. Az önce bebeğimin kıyafetlerini yıkadım bebeland deterjanıyla 30 da yıkadım ve ayriyetten tekrar durulattırdım. Kıyafetler pamukçuk oldular tüylenme oldu zıbınlarda pamuklularda daha çok oldu sizinde oldu mu acaba deterjandan mı kaynaklandı çok üzüldüm sıfır kıyafetler kullanılmş gibi oldular 😭