ben 2 ay önxe doğum yaptım orada,tek kişilik sancı odasında doğumum gerçekleşti çok ilgililerdi,daha sonra çift kişilik servis odasna alındm ama ordada tek kişi kalmıştım.Kahvaltı+ara öğün+akşam yemeği vardı.Ve tabi saat başı gelip kontrol eden doktorlar ☺️ Benim zamanda refakatçi alınmıyordu misafir olarak bi iki saat oturtuyolarsı eşimi sonra dışarı çıkarıyolardı.Şimdş alınıyor mu bilmiyorum o zamanlar da bana refakatçi alınıyo denilmişti burda ama alınmamıştı yani.O hastahaneyi gerçekten tavaşye ederim ilgili güzel gelişmiş hastahane ve doktorlae var.